X-Player Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Om man låtit någon annan sätta dit chippet och det är lödat kan det nog vara svårt att få bort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Varför skulle man ta bort ett chipp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ogglas Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 för det ska kanse bli olagligt att chippppaaaa... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Vem kommer på dig?, om din kompis skvallrar är det la ingen riktig kompis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lallo Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jag har chipad xbox :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Här säljer dom prylar till xbox (Tryck här) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) Själv tycker jag det är onödigt och dumt att chippa.Du har ingen försäkring eller något.Han som chippar åt dig kan inte garantera att det går rätt till.Jag hade en kompis som chippade sitt Ps2.Han kunde knappt spela på det efteråt så mycket det laggade. Moose Redigerat 14 November 2004 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 varför chippar man xbox eg.?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 För att få billiga brända spel såklart.En annan nackdel är att om du chippar ditt xbox brukar du inte kunna spela Xbox LIVE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Ä detta chipp bra?? (TRYCK HÄR) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (redigerat) Det är inte olagligt att chippa. Min brors kompis ska chippa Multi-X till mig.Några chippar för att ladda hem men det är extremt olagligt ! Redigerat 17 November 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 För att få billiga brända spel såklart.En annan nackdel är att om du chippar ditt xbox brukar du inte kunna spela Xbox LIVE. Jo det kan du, men om de kommer på dej får du vänta dej betala stora summor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg