Hoppa till innehåll

Super Mario Bros3

Rekommendera inlägg

Gäst vampire
Skrivet

Jag hade 64 liv när jag klara han !

Klara han på andra försöket då jag fatta hur jag skulle göra.

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Skrivet

Bowser är ju skitlätt. Tror ni det går att ha stjärna på Bowser och döda honom direkt med den? Har för mig att det inte finns någon stjärna i närheten, men om nån hittar ett sätt att få stjärna på Bowser skulle jag vilja veta det.

Skrivet

strategi:

Jag tycker faktiskt det är svårare att klara honom med fire flower. Stå mitt på cementen eller vad det är och spring undan när han ska mosa dig. Repetera 3 ggr. så att det blir ett hål och han flyger ner. HOPPA INTE NER EFTER HONOM! Det gjorde jag första gången. HAHA! efter typ en halv minut kan du gå in till ett rum som prinsessan står i.

vad jag tycker om värld 8:

Jag tycker att alla banor som man inte får KUTA igenom är tråkiga. Alltså där bilden går segt frammåt och man kan inte välja hastigheten själv igenom banan.

Det finns ju flera sådanna banor på world 8 Det gör den lite tråkig. Det som är kul med mario (tycker jag) är att kuta igenom alla banor

• 2 veckor senare...
Gäst Tutankoopa
Skrivet

strategi:

Jag tycker faktiskt det är svårare att klara honom med fire flower. Stå mitt på cementen eller vad det är och spring undan när han ska mosa dig. Repetera 3 ggr. så att det blir ett hål och han flyger ner. HOPPA INTE NER EFTER HONOM! Det gjorde jag första gången. HAHA! efter typ en halv minut kan du gå in till ett rum som prinsessan står i.

vad jag tycker om värld 8:

Jag tycker att alla banor som man inte får KUTA igenom är tråkiga. Alltså där bilden går segt frammåt och man kan inte välja hastigheten själv igenom banan.

Det finns ju flera sådanna banor på world 8 Det gör den lite tråkig. Det som är kul med mario (tycker jag) är att kuta igenom alla banor

JAA bilden går as Segt när man vill springa fort genom Stridsvagns banorna
  • Skapa ny...