FLU Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hej vad kan jag köpa ett Chippad Xbox Med en HD 160 ??????? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Vadå :blink: Vill du ha en Hårddisk på 160 GB eller vad :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FLU Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ja det vill jag. Kan man inte köpa det klart. Bara att bestella få hem och spela.Inte lämna i väg. Bara få hem och spela. :unsure: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 De vet jag inte :huh: De är ju du själv som lägger in spelen på hårdisken <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Du kan ju lämna in boxen till någon spelafär så lägger dom in en ny hårdisk till dig. OBS att inte alla spelafärer gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag skrev de flesta <_< Förut fanns de en reklambild till höger men den är borta B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 maila www.psxcare.com dem kan montera.men varför inte ladda hem direkt.Obs fråga inte t.ex nån spel affär som Ebgames eller GAME då blir du anmäld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Fråga Microsoft :wacko: ... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 maila www.psxcare.com dem kan montera.men varför inte ladda hem direkt.Obs fråga inte t.ex nån spel affär som Ebgames eller GAME då blir du anmäld. Justé de va http://www.psxcare.com som va hemsidan jag snacka om... Mellanmjölk: Vad är e-mailen då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 maila www.psxcare.com dem kan montera.men varför inte ladda hem direkt.Obs fråga inte t.ex nån spel affär som Ebgames eller GAME då blir du anmäld. Men det är väll lagligt att skaffa större hårdisk eller ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ja det är det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag vet var man fixar det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg