mr_onkel Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Gamecube e bäst och det finns inga barnspel te gamecube! :lol: finns vell visst barns pel till gc finns det vell till alla konsoller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 det är bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 ja det finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oswal Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 gamecube är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 ja GC äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oswal Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag tycker att Bond är bra och gamecube är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Zelda till GC äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 (redigerat) Jag tycker att Game Cube är bäst, fast dem andra konsolerna är inte heller tråkiga.... Visst så finns det barnspel till Game Cube... Själv så klagar jag på att Tales Of Symphonia är ett barn-spel.... Mest för att min kompis säger att Mario-spelen är barnspel....Och Mario är ju min favorit....Så ni förstår nog... Redigerat 4 Juni 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 T-t-t... onödigt att bumpa upp en gammal tråd. Man kan inte säga att GC bara har barnspel. T.ex. Resident evil spelen är ett bra exempel på att det inte är det. Om ni tycker att mario som för övrigt är ett högkvalitativt spel är barnsligt har ni helt fel. Testa bara spelen så kommer ni snart märka att sådana spel också är roliga (om ni inte hatar genren totalt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Bara en kor kommentar om Nintendo. Jaså inga vuxen spel va? Dom ska ju snart släppa Geist. För mer info om Geist och bilder klicka här: http://images.google.se/images?hl=sv&lr=&q...t&btnG=S%C3%B6k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Snart kommer Killer 7 från Capcom också väl? det är också något pang pang liknande tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Alla resident evil spelen då? är det för barn? visserligen spelade jag mitt första RE spel som barn men det är nog mer tänk till äldre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg