coolman4 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag har både game cube och ps2 och jag spelar nästan bara game cube men det kanske är för att jag har Animal Crossing! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Men herrgud vad ni prata om villken som är bäst dom som gillar Gc gillar Gc dom som gillar xbox gillar xbox dom som gillar ps2 gillar ps2 sluta och prata om det :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Game cube e det inge fel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag gillar i stort sätt mest Nintendo bara för att Mario och Luigi existerar ska ni veta... fast SSBM är det klart bästa.... Där finns det lilla extra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jag håller med om att det är lite för mycket barnspel!Men till Xbox är det för mycket vuxen spel och till PS2 måste man köpa en multitap för att kunna spela 4 st.Ingen är perfekt!Men jag gillar spel stilen som GameCube har men jag har en PS2 också men jag giller så klart GameCube mest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Ps2 satasar ju mer på sport spel vad jag har hört Xbox satsar på sjut spel och såpel för äldre GC har spel för alla åldrar så dom spelen gillar jag mest Sen så gillar jag GC därför jag alltid har haft Nintendo konsoller när jag var mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 helt okej. det duger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Tycker också att det är helt okej men dom som vill ha mer action ska välja x-box istället! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 det är bäst det aeger och klart att det finns action spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jo jo, men det borde göras fler... Gillar dock inte krifs-spelen så mycket... Det blir mest bara skjuta... Vilket är tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Mario spelen gör det mycket roligare ju! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 (redigerat) Jag tycker det bra :) Redigerat 19 Juli 2005 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg