Light Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Needlern ? Fy faen. Den suger..xP DU kanske suger på den ja, men det betyder inte att alla suger lika hårt som du.. Sry för ordspråket men du skall inte säga att den inte är bra, eftersom att alla har sin egen smak, och den är efektiv !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (Halo_Master @ 02/11-2004 23:14:28) Needlern ? Fy faen. Den suger..xP DU kanske suger på den ja, men det betyder inte att alla suger lika hårt som du.. Sry för ordspråket men du skall inte säga att den inte är bra, eftersom att alla har sin egen smak, och den är efektiv !! Iaf det vapen som ger en mest tillfredställelse. Vad är bättre än att spreja ett magasin i ryggen på en guldarmor Elite? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Att spreja ett till på han när han är död. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Att spreja ett till på han när han är död. :) det där var bara ett onödigt inlägg <_< Men låt det gå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag gillar Plasma Rifle, ni då??? (vadå då Pippo, jag sa vad jag tyckte???) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Assualt Riffle, Of course.... Plasma riffle é de den där plasma pistolen eller är de plasma puffran? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (Halo_Master @ 02/11-2004 23:14:28) Needlern ? Fy faen. Den suger..xP DU kanske suger på den ja, men det betyder inte att alla suger lika hårt som du.. Sry för ordspråket men du skall inte säga att den inte är bra, eftersom att alla har sin egen smak, och den är efektiv !! Jag suger ? Jaså..Det var nåt nytt. Men iaf, jag gillar inte den då..Låter det bättre så ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Att spreja ett till på han när han är död. :) Mjo den är väl rätt så skön. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (Steezy @ 03/11-2004 13:00:58) Att spreja ett till på han när han är död. :) Mjo den är väl rätt så skön. :) nej bara slöseri med skott, Det sköna är att komma bakifrån en elite och bara slå han, ahh :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Slå med en Rocket Launcher i ryggen på en Elite är ju så skönt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skabbräven Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 hmmmmm mitt e slangbällan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skabbräven Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 eller bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg