nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 mm grymt bra mot flood :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Vad e Floods? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Shotgun,Rocket Launcher,Sniper,Pistol,Plasma Rifle det beror på mot vilka motståndare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Vad e Floods? dem där äckliga missfostren ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Assult rifle, pistolen och den vanliga handgranaten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (nooobie @ 02/11-2004 10:59:58) Vad e Floods? dem där äckliga missfostren ;) "Zombiesarna" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Innan jag visste vad dom hette kallade jag dom för kloakmänniskor. Dom är så himla störiga.Tur det finns shotgun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Körde hos min kompis nu och då körde vi med bara Rocket Launcher och jag ägde de alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 På multiplayer lr??? Då ska man köra på Blood Gulch, 3 spelare och 2 bilar. Två ska ha bilar och en ska ta bilarna ifrån dom andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Självklart på Multiplayer. Vi körde just Blood Gulch och med bilar men inte ta de från varandra utan att en står med en Scorpion och de andra två med bilar och så ska de försöka välta om kull Scorpionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Jag har inte Needler som favorit precis men jag gillar den mycket. Halo_Master: På Bungie.net finns det massor av screenshots, där finns bl a. nya vapen och sånt på bilderna. Det visste jag, men jag sa bara att om man hänger med i H2 tråden är det inte särskillt svårt att veta <_< EDIT : Min favorit är Needlern :lol: Redigerat 2 November 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Needlern ? Fy faen. Den suger..xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg