Slasktratt Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 hmmmmm mitt e slangbällan. Slangbällan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Assualt Riffle, Of course.... Plasma riffle é de den där plasma pistolen eller är de plasma puffran? Plasma Rifle är puffran och Plasma Pistolen är den som man kan laddna upp. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 eller bilen vad snackar du om???? :huh: kom inte hit och spamma ner detta så extremt braa ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Vilket har ni som bästa närstridsvapen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 pistol lr plasma rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 shotgun lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Mitt är Plasma Rifle. Jag är asbra med den. Shotgun är jag däremot inte lika bra med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag använder ofta Shotgun i närstrid men även Assault Rifler och Pistol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag använder mest Plasma rifle i närstrider jag är kung med den.. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Välkommen till min värld. ;) Den är bra eftersom den har en liten Paralyserande effekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sonic and Thral Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 HaloSweden är en länk. Bara att kolla där. ;) Finns det nån här som har Needler som favvo??? jag avgudar needler...... finns den i multiplayer? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg