Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Varsågod :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 DOH det var ju välldigt svårt att veta vilka det är om man hänger med i Halo 2 tråden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Halo_Master: vad menar du :huh: Kan någon länka några bilder på nya vapen i Halo 2 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 HaloSweden är en länk. Bara att kolla där. ;) Finns det nån här som har Needler som favvo??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag har inte Needler som favorit precis men jag gillar den mycket. Halo_Master: På Bungie.net finns det massor av screenshots, där finns bl a. nya vapen och sånt på bilderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 sniper helt klart!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag är verkligen kass med sniper :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag är bra med Snipern. Om den jag ska skjuta hoppar 1 gång så landar han oftast död. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Tar minst 4 skott för mig att få någon att falla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 För mig tar det 2. Ett för skölden och ett för liven. Det är kul att mobba Grunts med Needler.Eller hur??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Nej, skönare att tömma en ammo på eliterna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ja, men Grunterna skriker ju så kul. Visst är Pistolen kraftig mot Floods??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg