haloman Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 f*n va de kommer bli bra asså!!! längtar till att få spöa alla mina kompisar..hehe* :evil: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hoppas det blir lika kul som ettan. Och hoppas det blir längre. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pojkboy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Det är grymt att man kan köra online på xbox :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hoppas det blir lika kul som ettan. Och hoppas det blir längre. :) inte "lika kul" de ska bli roligare!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag rekommenderar Burnout 3 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Nää du, burnout 3 är bra, men då när NFSU 2 kommer så tror jag det inte kommer ligga på första plattsen längre .. Redigerat 23 Oktober 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 NFS spelen är alltid bättre än Burnout.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 NFS spelen ä mycket coolare... för de ä grymmare o styla o trimma bilen än att bara köra runt å röja..!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Min kompis har prövat det på demo han sejer att det är skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg