haloman Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 det kommer bli så jä*la grymt asså..! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Så det säger du... Jag tror det blir bättre till tv-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 sammahär.. ja har lixxom NFS:U till GC och där e de så j*vla bra grafik och vad skulle ente NFS:U2 bli då! och om man kollar på ett spel jag har till PC: NFS:RC! (Road Challenge) så e det suuuuuuuuugig grafik på RC.. asså damm och sånt efter bilarna blir furkanter i olika färger typ :P hahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Bilspel ska spelas på Tv-spel. Strategi på dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 sammahär.. ja har lixxom NFS:U till GC och där e de så j*vla bra grafik och vad skulle ente NFS:U2 bli då! och om man kollar på ett spel jag har till PC: NFS:RC! (Road Challenge) så e det suuuuuuuuugig grafik på RC.. asså damm och sånt efter bilarna blir furkanter i olika färger typ :P hahahah! Det är väll rätt så gammalt eller.Bilspel ska som sagt spelas på Tv-spel :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Vissa kan vara kul till dator men inte många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 köp MC 3 istället... :cool: mycke bättre komer ut den 23:e nov :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.