Gäst Fuel Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag vet att de flesta här är anime,manga och hentai nördar, men finns det någon som gillar metallica? i såna fall vilken är eran favoritlåt? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ursäkta, är Metallica bara för "män"? :angry: Jag tycker inte metallica är så jättebra, men dom suger inte heller. Tacka jag vet GBG-Death metal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Enter sandman, Cure och Seek and destroy är överlägeste dom bästa låtarna. Du vet visst inte vad Hentai är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Varför ska Metallica bara vara för män nu då? Alla har ju rätt att lyssna på vad de vill >_< Redigerat 23 Oktober 2004 av Slither Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag vet att de flesta här är anime,manga och hentai nördar, men finns det någon som gillar metallica? i såna fall vilken är eran favoritlåt? :kung: Ja, jag tycker om anime/manga, och ja, jag har lite (ganska mycket faktiskt x3) hentai/ecchi bilder och filmer på min dator, någe fel med det eller? >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironmaiden Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 for whom the bell tolls är lätt den bästa låten :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 merallica suger lika hårt som hentai flickorna xP nej, men jag tycker iaf inte om dom..kan bero på att jag bara hört en låt men men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 NEEEEEEEJ!! Metallica är MYCKET SÄMRE >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironmaiden Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 tyst!! Metallica är det bästa bandet efter Maiden!!!!! :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 så du säger att metallica suger hårdare är hentai? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) så du säger att metallica suger hårdare är hentai?HAHAHAHAHAHA!!! Den var bra!! XD!! Redigerat 23 Oktober 2004 av Natsuo Sakatawa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg