Hoppa till innehåll

Musik För Alla Män!

Gäst Fuel

Rekommendera inlägg

• Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ännu en av dessa otroliga typer som med otrolig förmåga kan komma på dumma trådar. du vet va att du just förolämpat en hel nation (japan) när du sa att manga suger. inte för att jag bryr mig om nån liten typ som du kommer och säger nåt, världen lär inte bli annorlundar bara ännu en lite jobbig person som är tvungen att säga du suger jag är bäst....

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst toxic avenger

Ja

måste ta och håla med dig.metallica är inte musik för men.för metallica e fjantar som gör vad som helst för att sälja skivor och förstöra för alla som laddar ner :angry:

metallica e bara sellouts..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej? men vafan, om en kille hade sprutat sperma i ansiktet på dej, skulle inte du tycka att det va förnedrande? *den delen spolar jag förbi*

om en kille säger att han inte har sett på en p-rulle eller inte onanerat så ljuger den killen. alla har gjort det. om man inte har gjort det så kommer man göra det.

OT visserligen, men men sen när behöver tjejerna gå med på det då? känner ett par fruntimmer som gillar sånt du vet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

militanta feminister är vad som förstör vårt fina samhälle. detsamma gäller manga. och metallica är bara hyfsade....

så manga har förstört vårt samhälle :huh:

jag hoppas du har en bra förklaring till hur

för enligt mig så är det som om tunnelbanan har förstört stockholm....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha he-man är töntigt det

visst jag kan hålla med om att dragon ball är det med

MEN det finns liksom mer än bara det...

din bild av manga är inte bara förvriden den är felaktig också

manga är ett sätt att teckna, eller en genre snarare. ungefär som

dogma film eller nåt i den stilen

och dessutom så finns det flera miljoner olika serier/filmer/pockets

du kan inte döma ut manga bara för att du tycker dragon ball är fjantigt

det är ungefär som att säga att new york är fult bara för att den där baren på tredje avenyn inte serverar mat ;)

tänk på vad du säger....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...