Light Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Vilken är eran favorit singelplayerbana då??? Min är Assault on the Controll Room. ;) Two Betrayals, Assault on the Controll Room
Pippo Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Typ Flat Mark :) Pippo: Då borde du inte gilla singelplayer bonorna... Skojjar hrrmm, jag älskar singleplayer men multi krossar Single. Gillar The Pillar of Autumn och Assault on the control room och kan hända att The Maw är roligt. :D
Matski Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Jag tycker inte om The Library. Den är så störig.
Iqaros Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Library är som sagt stor och tråkig! Minskar bara roligheten på singleplayerdelen.
Matski Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Även "The Maw" är rätt kul Ja, i alla fall när man ska köra Warthog.Ni vet när man möter en Elite och några Grunts i hissen alldeles innan det??? Eliten heter Zuka ‘Zamamee, en Grunt heter Yayap och resten är Yayaps mannar.
Rekommendera inlägg