Gäst willeo Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 hur ska man göra om man får Virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Man använder antingen norton antivirus eller ad-aware! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Finns många virus program men är inte ad-ware för spyware jaja man kan räkna spyware som virus . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 har inget virus program :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Det borde du nog skaffa snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Det finns Norton anti virus test version som du kan ladda ner i www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag har Virus nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Har du???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag har Virus nu :( VAD har du för virus, beskriv det så vi kan hjälpa dig. Panda Antivirus Platinum är skitbra antivirus program. Tror du kan skaffa test version på www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det tar långt tid att ladda hem har inte bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Gå in på www.download.com och sök efter ad-aware. Min pappa är konsult och blev tipsad av en kollega på jobbet om det, det är svinbra! Efter att du laddat ner ad-aware, och scannat, så ladda ner F-Secure, det är som ett bi program till det som scannar hela hårddisken. Jag lovar dej, det är jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 om du inte kan ladda ner virusskyddet, så får du köpa det. skulle f*n inte förvåna mig om din data kraschar av ett virus om du inte skaffar nåt slags skydd snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.