Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Någon som kan förklara hur man klipper ut bilder med Photoshop, jag har testat en massa men får inte till det. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 spara bilden och klipp den i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag har hört att det är lättare i Photoshop (om det går). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Använda Magic Wond eller Ponygonic Lasso.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Använd lasso eller markeringsramen & sedan flytta. Finputsa med suddet. Redigerat 23 Oktober 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 när jag gör det med lassot så kan jag inte föra över den tillden till den andra bilden så blir bara som den bakgrunden alltå bilden följer inte med bara formen...lustigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 när jag gör det med lassot så kan jag inte föra över den tillden till den andra bilden så blir bara som den bakgrunden alltå bilden följer inte med bara formen...lustigt Tryck på [Flytta]-verktyget innan du drar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag brukar använda 2 sätt! 1: Starta Quicktime-Veiwer kopiera o sedan klistra in i photoshop... Använd sedan Magic Wand Tool(W) och klipp ut(EDIT > CUT) de du inte vill ha! 2. Öppna bilden du vill ha i Photoshop sen tar du Rectangular Marquee Tool(M) från övre vänstre hörnet ner till högra nedre hörnet... Tryck på den Layern den bilden är på så använder du Magic Wand Tool(W) och klipp ut(EDIT > CUT) de du inte vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.