ouagadougo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 det finns väl markerat på kartan vart du ska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 man ska hämta svärdet hos orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 han/hon frågade vars svärdet finns i Forsaken Fortress, inte var man får det första gången. man tappar ju det när man blir skjuten i katapulten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Tja,jag kanske inte svarar på inlägget precis men jag undrar en sak bara eftersom jag fick själv Gamecube med Zelda The wind waker den 25 okt. och jag har kommit till Dragon Roost Cavern och jag har klarat mkt där tills ett ställe där det är typ som en eld skorpion på en liten platta i lavan i ett litet utrymme och jag undrar bara vad man ska göra där? om man ska döda han undrar jag hur? 1 sak till baara möter man GOHMA eld spindeln i Dragon Roost Cavern? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (redigerat) tja hoppa till den om du kan eller leta efter en bor och ja du möter gohma i dragon roost cavern Redigerat 27 Oktober 2004 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 hej, du ska kasta en vattenflaska på där det sprutar ut eld och så ska du åka upp där så kommer du till nåt rum, jag kommer inte riktigt ihåg vad det var kasta först en vattenflaska på skorpionen och sen på elden... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 så var det ja använd vattenkrukorna som står lite överallt i grottan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ok tack båda 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Fast Gohma är ingen spindel, han är typ en skorpion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 mm men han kanske tänkte på oot där är väl gohma en spindel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 mm men han kanske tänkte på oot där är väl gohma en spindel. Ja. Queen Gohma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Ja det va det jag tänkte :P NU har jag Big Key till Gohmas dörr I Dragon Roost Cavern och ska möta den snart.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg