Quicksilver Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 gå till butiken du köpte det av så kan du fråga vetja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Tror att det är läsar grejset som är dött, gå alltså ditt du köpte den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 de e liksom svårt att gå till affären med den för jag bor i lappland och jag beställde den ifrån stockholm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 ja dått kan det vara svårt! kan du inte ringa ditt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 är skivan repic, har du tappat den i golvet eller skadat den på nåt annat sätt? tips: innan du ringer supporten så gör upp en lista över vad du ska berätta!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Läsaren har avlidit.. Ring service, väldigt drygt dock. 40 minuter i en kö där det kostar 5.99kr i minuten :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Eller så kan man ju gå till ngn reparations firma :P... Gå till din tv-spels butik och fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Haru garanti ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Haru garanti ? aa jag fick den i förra året Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) Eller så kan man ju gå till ngn reparations firma :P... Gå till din tv-spels butik och fråga.hmmm de finns ingen spel affar här:S men de finn 2st affarer en saljer spel och prudnader och ljus och sånt och en saljer lite spel och tv apparater och sterior och sånt! till shacti:ne jag har inte tappat den jag e radd om sakerna! Redigerat 25 Oktober 2004 av holalola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 det är bra det försök ringa butiken du köpte den ifrån eller gå in på deras sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) de e liksom svårt att gå till affären med den för jag bor i lappland och jag beställde den ifrån stockholm!Men vilken affär ifrån eller var det bara en hemsida.Annars ring supporten.Man ska också vara nogran med sina cd,n dem är känsliga. Redigerat 25 Oktober 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg