Ratiasu Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag ha varit medlem i en sida som e precis likadan som fuska.se me forum och allt...Där använde man animerade bilder...Så d va därför jag undrade men nu fatta jag!Thaanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst noatoa Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar. Kan någon säga det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst noatoa Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar. Kan någon säga det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar. Kan någon säga det? :huh: http://forum.fuska.se/index.php?act=store&code=donate_money Du ska skriva medlemmens användarnamn och ett litet meddelande typ "Här kommer dina poäng" eller något liknande ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (Xray @ 26/10-2004 18:54:02) Jag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar. Kan någon säga det? :huh: http://forum.fuska.se/index.php?act=store&code=donate_money Du ska skriva medlemmens användarnamn och ett litet meddelande typ "Här kommer dina poäng" eller något liknande ;) dt behövs inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 men en ide är det inte bättre om man måste köpa en sak för runt 100000 poäng ett föremål asså den får man använda ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Sidan skulle bli segare osv.. Skulle det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.