Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag tror jag och min bror har ungefär 100 spel (PS jag har 3 spel med 32 i ett och några vanliga spel sådan spel är grymma=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag hade ett där det skulle vara ca 32 olika spel på men det va kanske bara 12 st för resten var samma spel med en annan titel bara!! :lol: LOL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag har ett spel där det e 32 ele 18 i ett, men det var bara 5 spel för resten var samma som det smaragd sa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 farsan köppte mitt i bankok, thailand... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag köpte mitt i bulgarien :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 okeee... man ska inte lita på sånna försäljare... jag köppte ett guld och silver (pokémon) i ett... men en kompis (f.d kompis) som går i 9:an (jag går i 6:an) har det!! men han vet ente var det e!! det kosta ca 200 kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 men jag fick t.o.m testa dem spel jag köpte på hennes gba! på min osså ifa jag hade me min... och jag köpte poke guld, silver , crystal, advance wars2, golden sun 1, spyro advance ele vad den heter, sonic advance och två star wars spel där för ungefär 1400 spänn bara!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det enda jag köpt utomland var nåt konsitgt spel från frankrike...man gick typ runt med en gubbe och hjälpte folk...jag sålde det för 100 när jag kom till sverige igen men det var skit tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 och tjäna du på det? eller kostade den mer en 100kr i frankrike? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Vilka GBA spel har ni jag har 007 nightfire Sagan om de två tornen Wario ware inc och Island xtreme stunt(brorsans) jag har sagan om de två tornen :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Få se *öppnar min överfyllda "Nintendo" ryggsäck(som jag kallar den)* (i ordning jag plockar upp de) Megaman Battle Network 3(Blue) Wario Ware,inc. Pokémon FireRed(Hack, "English"/Japanese version, "Save" grejen är sönder) Bionicle Lord Of The Rings The Two Towers Super Mario Advance Super Mario World(Super Mario Advance 2) Yoshi's Island(Super Mario Advance 3) Super Mario Bros 3(Super Mario Advance 4) Sonic Advance Mario Kart Super Circuit Game & Watch Gallery Advance Pokémon Pinball Ruby & Sapphire Advance Wars Pokémon Sapphire Version Pokémon Ruby Version Pokémon FireRed Version Och En Wireless Adapter(inget spel...lol) Hehehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) jag har Pokémon Leaf Green men ja gar köpt det prisis så jag har bara ett Redigerat 17 Februari 2005 av Wario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg