Hoppa till innehåll

Vill Bar Att Ni Ska Veta Rykterna Om Mrkuk.


mrhej
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså, du skriver likadant som dina andra användare, likadana stavfel osv. du måste vara dem oavsett vad du säger. <_<

det är ingen som kommer tro på dig, du har tappat ALL respekt och trovärdighet.

 

 

Ps kan jag få din msn så kan vi chatta där så kan du skriva dem fulaste orden du kommer på och kränka mig osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såhär fick jag varningarna har kollat upp...

 

varning 1:onödigt inlägg

varning 2:duppelpostning

varning 3:dubbelpostning

varning 4:reklam för egen vinning

 

allså inga personliga påhoop eller värre saker bara små misstag!

man får inte varningar för sånna småsaker jag har råkat göra många dubbelinlägg

och du jag gjorde många onödiga inlägg när jag var ny och jag har inte en varning <_< hur förklarar du det då? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Danne159 @ 29/10-2004 13:14:31)

såhär fick jag varningarna har kollat upp...

 

varning 1:onödigt inlägg

varning 2:duppelpostning

varning 3:dubbelpostning

varning 4:reklam för egen vinning

 

allså inga personliga påhoop eller värre saker bara små misstag!

man får inte varningar för sånna småsaker jag har råkat göra många dubbelinlägg

och du jag gjorde många onödiga inlägg när jag var ny och jag har inte en varning <_< hur förklarar du det då? :o

Mods kanske gjorde fel ir nåt. ;)

kanske gjorde det flera gånger. det är ju olika för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan ni göra om ni vill jag byter gjära namn och för dej shark.

förresten e du kaxig och borde bli bannad sa du var det en fråga eller påhopp?

och du slither det var ju så att du hette shaq och då var du sjysst mot mej så jaja...

för er nya jag ska berätta kort om the war of esroons.

en dag blev det en ny medlem på fuska som hette ett litet gulligt namn och alla trodde han var så snäll min brorsa då hette han mickey mouse in da house dom visste inte att någraandra medlemmar på fuska som är aktiva nu och låsas som ingenting skickade honom för att göra det.....det är inte jag!

Sedan än dag började han spamma ner forummen och gjorde 100 inlägg pär dag dubbelpostade hejvillt.Och några människor blev sne på det när mickey mouse som nu hette spectra sedan anak-su-namun sen emma watson f*n sen uma thurman sen zrecko och nu började det allvarliga han bytte namn till en av det kändaste medlemmarna genom tiderna fasst kanske inte på det sättet man vill bli känd han var känd som det lögaktiga idiotiska elaka she-o-rene han tjafsade mot finaly man i trådar och skaffade säg 20 anhängar alla medlemar i en dum folk grupp kallad ädelstenen.när han nu hadde bråkat med finaly man hotat no fear och max99 kastat fula ord till finaly man lurat 23 stycken på sina poäng var han nu den kändaste medlemmen och var även rikast han hadde högst 49 tusen på banken...... och i en tråd fick han syn på hans tre värsta mardrömmar green devil #21 och manga master.han var kaxig mot dom.21# avslöjade det mesta om honom och manga master oh 21# lurade honom på pm och msn men dom gjorde det bra! för rättvisan.she-o-rene hadde nu alla emot säg och sa att han skulle lämna sidan 2 gånger utan att han gjorde det han skapade ett gruppforum som hette ädelstenen. 21# dissade she-o-rene många gånger om.han ville nu käna mer poäng för att snopoäng från alla i fuska för sina 49 tusen.Och det fattades 8.000 så han bestämde säg för att göra 3 till användare benjamin sysha i min byxa,zeuse och den stora esron.han spammade och sammlade poäng genom att skriva onlödiga meningar som ghjfghjf och hjfdhfjd på natten för då visste han att ingen admin var inne.nöär han spammat sönder sidan med bara en varning kvar innan han blir bannad.skickar han alla föremål och poäng till esron att tänka på ip nummer.i en tråd gjorde han ETT misstag som fick the war of esroons att ta slut han sa att esron var en mycket god vän istället för bror hade han inte sagt det hadde det här med the war of esroons forfrande hållt på men när han sa det tänkte ytterman efter att ip nummrerna matchade ch manga master hittade mycket trovärdiga bevis på att she-o-rene var boven i dramat och att han hadde 3 användare.så ytterman bannade she-o-rene som då hette anubis i 33 år.

och i 5 månader har jag vägrat gå in för att jag visste att ni inte skulle tro min historia den kallas SANNINGEN.men sen igår bestämde jag mej att jag ska visa vem jag är jag är inte she-o-rene!

bullshit!

 

 

och haddi hade en annan användare förut men den avregestrerade han för han vill göra en ny!

:gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såhär fick jag varningarna har kollat upp...

 

varning 1:onödigt inlägg

varning 2:duppelpostning

varning 3:dubbelpostning

varning 4:reklam för egen vinning

 

allså inga personliga påhoop eller värre saker bara små misstag!

bull shit! bara ljug om detta e är sant så...så... aja what ever! jag vara typ med när du fick en av dina varningar! så hära lyder doom typ'

 

varning 1:kränkting

varning 2:fult namn ( mr.k*k )

varning 3:kränkning

varning 4:kränkting

 

låter lite dumt men mrhej du har inte varit så populär blad fuskarna sen du börja på fuska.se tat bara lite lungt och tänk efter vad du skriver till folk! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...