mrhej Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jo men vad menar no fear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 vad var det där kriget ni snackade om (är relativt ny här så bli inte förbannade nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 låter ej så spec troligt *jag läser dina tankar nu* äntligen kan jag lura fuskarna igen bara jag snabbt sammlar ihop till ett varnings kort jag måste skapa fortsättingar till tråden bara ingen mistänker mig... PS. det var mr.k*k tankar inte mina :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jag kommer ihåg dej du var ju den som hadde den dära avataren med kirby och matrix bakgrund på den tiden visste du ingenting nu är du så stöddig. och #21 du som alltid brukar kaxa varför gör du inte det nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Han orkar inte tjafsa med dig. Det är som att snacka med en vägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jupp de e jag stolt över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 att vara en person ingen vill snacka med :huh: det är väl inget att vara stolt över va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 mm det är det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jaså, kan du förklara eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Lite seeg tråd men jag kasnke inte borde lägga mig i!?:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jupp de e jag stolt över. Det är ingen här som bryr sig om vad du är stolt över. Stick härifrån så att alla slipper dina irriterande inlägg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag håller definitivt med han borde bannas <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg