Hoppa till innehåll

Vill Bar Att Ni Ska Veta Rykterna Om Mrkuk.


mrhej

Rekommendera inlägg

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

vi har inte samma msn han hadde en msn som hette [email protected] eller nått (jag har fått tillstånd av han att ge adressen)men han kastade för många påhopp så folk anmälde honom till msn och dom bannade hans msn och vi fick inte ha någon mer eftersom att han hadde fixat 30 stycken bara till han och jag var den ända som hadde en kvar så hela familjen är inne på min.

han är ett riktigt dampbarn hårdrockar unge.... så nja han spelar lite tuff och blockar alla!

Så du tror att du bara kan komma hit o säga att alla metal-fans e dampbarn :evil:

 

Typ 1/4 av fuska lyssnar på metal så håll klaffen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som om man ska tro på det din lilla **** 

Så du tror att du bara kan komma hit o säga att alla metal-fans e dampbarn 

 

Typ 1/4 av fuska lyssnar på metal så håll klaffen 

 

vad har ni emot mej? ni kan inte veta 100% att jag är she-o-rene? det kan ni inte!

jag menar tänk om ni har fel så håller ni på med mej i onödan och jag har alldrig sagt nått elak till nån på forummet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligt påhopp!

vafan det är ingen personligt påhopp :angry: :angry:

 

 

Och om du undrar vad vi har emot dig så gissa.

 

1.du har kastat glåpord.

2.du har hotat mig.

3.du är allmänt dum.

4.du har förstört nästan hela mitt "liv"här på fuska.

 

Vill du att jag ska fortsätta :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med vad? vara dumm i huvudet?

nej jusste!

glåpord gör jag inte ofta

kalla dej idiot och hotat dej? jag sa bara "är du axig så kom till min pappas hobbyaffär wenzels så kan jag kanskekasta ett flygplan genom huvudet på dej...

förstört ditt liv på fuska? tsss.....nej vem har försörts vems liv?

du har dina kompisar emot mej

skriver jag i inlägg nånting svara ingen så tss!

vad hände med dom dära kaxiga killarna?

#21 och finaly man?

 

vi kan tjafsa mer i mitt forum men man måste bli medlem så kan du förstöra där men här vill jag ha kvar min användare min sida är : s7.reklam.com/0010

Redigerat av mrhej
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med vad? vara dumm i huvudet?

nej jusste!

glåpord gör jag inte ofta

kalla dej idiot och hotat dej? jag sa bara "är du axig så kom till min pappas hobbyaffär wenzels så kan jag kanskekasta ett flygplan genom huvudet på dej...

förstört ditt liv på fuska? tsss.....nej vem har försörts vems liv?

du har dina kompisar emot mej

skriver jag i inlägg nånting svara ingen så tss!

vad hände med dom dära kaxiga killarna?

#21 och finaly man?

 

vi kan tjafsa mer i mitt forum men man måste bli medlem så kan du förstöra där men här vill jag ha kvar min användare min sida är : s7.reklam.com/0010

NEEE!? du ljuger så j*vla stort.

Du sa att jag skulle komma till ditt jobb, så kan jag kasta ett modellplan genom huvudet och trycka ut mina ögon. <_<

 

och jo, jag kommer få psykiska men tack vare dig :angry:

Och det är du som förstör allas liv, med dit babbel ochskit om att du ska ta över fuska.se.

Ex. Fussisterna, egyptens 10 plågor etc.

 

+ hur f*n vet du att Finaly man och #21 var kaxiga mot anubis och erson?? Där har vi det, du försa dig nyss som du alltid brukar göra.

Redigerat av No Fear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill bara tilläga en sak:

 

Förut när du blivit bannad med anubis så var du ju inne på chatten, och sa tillochmed att du var Mrkuk och dem andra, och det var faktiskt flera som var med, och jag tog flera screen sgot av dina prsonliga påhopp och dina erkänningar. och det var flera inne på chatten då som förhoppningsvis kommer ihåg det.

 

Och så skickade jag mina screen shot till någon (kommer inte ihåg vem). och mina tog jag bort för ett par veckor sedan, Så alla som har mig på msn kan väll kolla i sina mottagna filer och se om det är någon fil jag skickat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej mrk*k kul att du inte är avstängd längre jag vet vad det handlar om.Vad har ni emot Mrhej igentligen :angry:

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...