ZoraGor Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 Varför är man så glömsk!*suck*Jag vet hur man får det men endå är det något som har glömts bort. Jag vill ha big goronsvärdet......... och big goron ska ju få ögondroppar som han i lake hylia gör. Jag har det där bladet med röd rubin eller vad man nu ska kalla det..... han i skogen försvann ju.......så vad var det man skulle göra nu igen..... hehe hjälp mig! Ett Zelda proffs i sina icke bästa dar nu då man intar,ett spel som inte spealts på länge*suck*
Brawler Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 du ska ge den där saken till flickan som står där den fattiga gubben var innan han försvann..
Kuzune Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 Alltså, du ska gå in i Lost woods (från Kokiri forest) och gå genom vänstra tunneln och ge det till tjejen som står vid den höga stubben.
blue_yoshi Skrivet 15 November 2004 Rapport Skrivet 15 November 2004 sedan ska du väl ge det där till häxan i Kakariko Village. det som du får där ska man väl ge till Zora kungen om jag inte minns fel <_< sedan ska du gå med det till gubben i Lake Hylian och sedan ska du gå till Big Gorron och vänta i 3 HELA LÅNGA DAGAR!
Arwen Undomiel Skrivet 15 November 2004 Rapport Skrivet 15 November 2004 sedan ska du väl ge det där till häxan i Kakariko Village. det som du får där ska man väl ge till Zora kungen om jag inte minns fel <_< sedan ska du gå med det till gubben i Lake Hylian och sedan ska du gå till Big Gorron och vänta i 3 HELA LÅNGA DAGAR! Hm, nej...du hoppade över några steg. Men strunt samma. Och om man inte vill vänta i tre dagar, är det ju bara att spela Sun's Song några gånger.
blue_yoshi Skrivet 15 November 2004 Rapport Skrivet 15 November 2004 okej kanske jag gjorde :rolleyes: :visslar: var i skolan och sedan var det ett tag jag spelade det spelet också ;) men du får väl lägga till det som inte blev skriviet. efter det där med tjejen i Lost Woods då :P :rolleyes:
Rekommendera inlägg