Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Den där Xbox Next hoppas jag blir mindre men med fler funktioner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Den där Xbox Next hoppas jag blir mindre men med fler funktioner.. Håller med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Tror inte den kommer se ut så, men den var cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Såklart att den inte kommer se ut så. Men det är kul att titta på design förslagen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Tro inte på alla bilder ni ser, Xbox 2 är långt ifrån klar, de har kanske inte änns byggt designen. Det här var något som jag fick tag på: http://www.xboxgazette.com/i/pic_fa_xbox2_05.jpg Bilden var för stor för att direkt postas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Är det inte den jag postat fast i tecknad version ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Nej, kolla vart Kontroll portarna sitter, och X:et ska hänga långt ut över kanten, 2:an sitter lite längre upp etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Här är ännu en version.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Den såg nästan precis ut som den vanliga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 mm tycker jag också :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Här är ännu en version.. ;) Ussh. Abolsut inte en sån. Ser väldigt plastig ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Den ser sämre ut, än den vanliga alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg