Nafrali Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Till vintern kommer jag nog inte heller att spela..Har ju x-box och fyra datorer hemma. Kommer snart en femte. Men två datorer står i ett rum och när det nya kommer ska en dator till in i rumet..DEt ska bli vårt lan rum så jag tror inte att jag kommer att spela på vintern... Och det går inte att övertala mig(iallafall inte utan en rejäl diskusion)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Till vintern kommer jag nog inte heller att spela..Har ju x-box och fyra datorer hemma. Kommer snart en femte. Men två datorer står i ett rum och när det nya kommer ska en dator till in i rumet..DEt ska bli vårt lan rum så jag tror inte att jag kommer att spela på vintern... Och det går inte att övertala mig(iallafall inte utan en rejäl diskusion)... äh kam alltid vara smart att spara den tänk på alla härliga gc tittlar du riskerar att missa och de härliga flerspelar känslan när du och 3 vänner sitter och trängs framför ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Till vintern kommer jag nog inte heller att spela..Har ju x-box och fyra datorer hemma. Kommer snart en femte. Men två datorer står i ett rum och när det nya kommer ska en dator till in i rumet..DEt ska bli vårt lan rum så jag tror inte att jag kommer att spela på vintern... Och det går inte att övertala mig(iallafall inte utan en rejäl diskusion)... Men varför säljer du inte då? Nu ! För 2000 får du ju massor med fräcka grejer. Såklart du säljer den om du inte spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Finns ett problem, mamma och pappa måste gå med på det.´ Är osäker på om går med på att jag säljer det. mr_onkel: Jag ville inte ha sådana svar, och jag och tre vänner har spelat det. Då satt vi INTE och trängdes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Till vintern kommer jag nog inte heller att spela..Har ju x-box och fyra datorer hemma. Kommer snart en femte. Men två datorer står i ett rum och när det nya kommer ska en dator till in i rumet..DEt ska bli vårt lan rum så jag tror inte att jag kommer att spela på vintern... Och det går inte att övertala mig(iallafall inte utan en rejäl diskusion)... B) Va då inte vilja ha sånna svar du sa ju att du kunde övertalas med en rejäl diskussion HA DÄR FICK JAG DIG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Man måste fråga föräldrar innan man ska lägga ut annons.här i fuska.se finns det marknad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Mmm annars får du smisk reaper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Prova med XBox, Halo 2 är något man inte får missa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vad menar du Xray??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Sälj ditt Gamecube och köp en XBox, Halo 2 kommer bli världens bästa spel och finns ändast på XBox, XBox har också den bästa prestandan av alla konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Tror du han kommer spela mer på den då ? <_< Knappast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ja :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg