Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Mmm det har ju faktiskt inte släppts, så det är nåt fuffens på G!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 får jag bara ge dum huven en fråga vad i h*lvete skulle hända om alla ladda ner halo2 och bungie inte får in nå pengar alls för i så fall går de ju i kk och hejdå halo 3 bara för att visa är så dum i huvet att the laddar ner det egentligen så borde man f*n stäma er o ic idioter så att ni lär errr att bara ladda ner kanske minst 2 år gamla spel :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Unreal är kanske lite arg ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Hur ska man veta om han inte ljuger.. men det finns Halo 2 att ladda ner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag vet :angry: De har läckt ut på nätet & de é så j*vla dåligt.... Det drabbar både oss och Bungie <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 JAg vet!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Hur anmäler man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Kontaktar Microsoft. Först ber du Admin att få deras IP nummer till datorn. Så kan man lätt hitta namn, adress, personnummer mm.. Sen, skickar du in dessa uppgifter till Microsoft och märker med "Halo 2" eller nåt. Så får dom välstrukna stämningslappar med saftiga bötessummor att götta sig med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det är för jobbigt, varför ska jag bry mig, bungie borde fixa kontrollanter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det är ju omöjligt att få tag i alla som har det.. Fast dom är många på spåren :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Varför inte bara säga till bungie "Check this site, this topic!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Mjo..Men.. Gör du det..-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg