Iqaros Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Inte prata om piratkopiering här va! En av mina kompisar ladda ner det och jag vara nära på att anmäla honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 mm det e så j*vla dåligt att ladda ner spelen speciellt när inte ens spelet kommit ut :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Webhallen har LE för 619kr.. X-Player, inte till Xbox i alla fall. Man kan boka de på Cdon.com för 549:- http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...&nav_genre=5704 Redigerat 2 November 2004 av Orzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Igår när jag letade efter "E3 Halo 2 Trailer" så hittade jag en länk där det stog "Halo 2 already out on internet" men orkar inte trycka på den :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Hoppas ingen Halo spelare kommer ladda ner det, inte i detta forum iaf :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag kommer inte göra det.Det är ju knäppt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag vet :angry: De har läckt ut på nätet & de é så j*vla dåligt.... Det drabbar både oss och Bungie <_< Hur drabbar det oss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (X-Player @ 04/11-2004 17:51:52) Jag vet :angry: De har läckt ut på nätet & de é så j*vla dåligt.... Det drabbar både oss och Bungie <_< Hur drabbar det oss? Folk får försprång på LiveFolk spelar det före oss Oskyldigt folk kan bli anklagade för att ha laddat ner det folk kan Spoila storyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
railhole Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Bungie skulle aldrig kunna gå i konkurs de har redan fått in så mycket pengar genom Halo och Halo2 är redan förbeställt mer än Halo sålt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Men jag har hört att det inte är olalgligt att ladda ner men att ladda upp är olagligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Men jag har hört att det inte är olalgligt att ladda ner men att ladda upp är olagligt... okej säg så här: det är olagligt att ge ut knark, men inte att ta emot det? Nej det är naturligtvis förbjudet att ladda hem också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ok det bara nåt jag hört.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg