haloman Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jä*la fuskare..man ska ju köpa spelet så man får den rätta känslan..hehe* :@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (Kassler @ 04/11-2004 17:00:52) (X-Player @ 04/11-2004 17:51:52) Jag vet :angry: De har läckt ut på nätet & de é så j*vla dåligt.... Det drabbar både oss och Bungie <_< Hur drabbar det oss? Folk får försprång på Live Folk spelar det före oss Oskyldigt folk kan bli anklagade för att ha laddat ner det folk kan Spoila storyn Inte bara det, bye bye till Halo 3 eftersom Bungie inte har råd eftersom alla har laddat ner (Lite överdrivet men iallafall :rambo: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Det kostar 399 hemma hoss mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Det kostar 399 hemma hoss mig Är det nödvändigt att dra upp en tråd som legat död i 1 månad? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag sak önska mig Halo 2 i julklapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jens__128 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 ja har halo 2 å ja klarade det på 2 dar spelet e ett skit lätt spel tycker ja iallafa...vet inte va ni tycker men ja tycker att första banan på sjäppet å 2 banan när man e i stan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 ja har halo 2 å ja klarade det på 2 dar spelet e ett skit lätt spel tycker ja iallafa...vet inte va ni tycker men ja tycker att första banan på sjäppet å 2 banan när man e i stan Beror ju också på vilken svårighetsgrad du har klarat det på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg