WARCRAFT_ÄGER Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Först av allt ska du till acua grottorna men för att komma in dit måste du ränga på en blå staty på ön ovanför (ja kan inte namnen så...) när du klarat den grottan så lär du dig parh (sorry kan ej stava) den gör så du kan ta bort vattnet i polerna i tundria tower. När du tagit bort vattnet där så ta dörren till höger!!!!!!!!!!!!!!!! Högst upp hittar du burst brosh (av den lär du dig burst) :student: :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 (redigerat) jag har kommit till ett rum i Turnisia Tower med fyra dörar en rakt ner en åt höger och en åt vänster vilken ska jag ta???????? Redigerat 16 November 2004 av golden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 om det finns vatten kan du inte göra nåt. om det inte finns gå till höger. längst upp i tornet finns burst. ( du måste använda burst på dörren .) efter det ta revea, och gå till vänster när du har kommit in. (använd burst på glaset för att ta dig in.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 skicka meddelane om du behöver mer hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 hur kommer man igenom yampi desert och hur räddar man pierrs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 du ska ta alla trident pices och sen ska du åka till lemuria och sen ska du döda poseidon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden Skrivet 9 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 jag hittar inte bust saken hjälp mej?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg