Gäst data-typen Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) när jag startar och loggar in på windows så går bra att använda det i 5 min men så pajar det jag har scannat datorn med f-secure och ad-aware och det hä :o nder när jag för musen på internet ikonen och tangetbordet gör fel ibland vad hände med min smiley Redigerat 28 Oktober 2004 av data-typen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 kan du förklara tydligare??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Ingen fara det är en snäll virus gå bara till kör... och skriv Shut down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 äh det står bara att det inte hittas. men måste boota datorn efter att den har pajat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) låter jobbit :wacko: . En av våra datorer startar om sig ett teg efter att man startat den.... ibland hinner den inte ens starta upp innan den startar om...:wacko: Redigerat 28 Oktober 2004 av GROM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 låter jobbit :wacko: . En av våra datorer startar om sig ett teg efter att man startat den.... ibland hinner den inte ens starta upp innan den startar om...:wacko: sama sak men min gamla dator... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Får du några errors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 troligen en virusmask, skicka inga filer från datorn, det sprider masken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (data-typen @ 28/10-2004 16:19:28) låter jobbit :wacko: . En av våra datorer startar om sig ett teg efter att man startat den.... ibland hinner den inte ens starta upp innan den startar om...:wacko: sama sak men min gamla dator... :visslar: Samma sak med min kompis nyaste dator som han köpte får några månader sen.Har själv inte råkat ut för det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 låter jobbit :wacko: . En av våra datorer startar om sig ett teg efter att man startat den.... ibland hinner den inte ens starta upp innan den startar om...:wacko: du menar väl att det låter as jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Har du en anan dator så ska du gå in på windows.com äller vad det nu var jag har gort det inan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.