Joy Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Hejsan ! Jag frågar er här och nu om ni spelar något musik instrument eller kan spela ? Själv spelade jag piano i tre år. Det var väldigt kul, men efter ett tag (tre år) började jag tröttna på att ta lektioner! Jag tyckte (tycker även idag) att det var tråkigt att ta timme långa lektioner, och att man var tvungen att kunna en låt jättebra till en viss deadline. Jag blev bara stressad när jag inte hade fått kläm på den, och med tanke på kostnaden så var jag ju tvungen att öva. Till slut slutade jag, min lärare (som var världens snällaste) fick en flaska vin och ett fint brev som avskeds present :) Efter detta, så var det ett mycket långt uppehåll där jag inte spelade överhuvudtaget, jag rörde inte pianot. Men så småningom började jag klinka igen, och jag lärde mig Für Elise igen som jag totalt hade glömt, och även många andra låtar jag gillade. Numera lär jag mig själv, jag gör egna låtar, och kommer fram till hur man spelar vissa låtar, och gör ackorden till dem. Moonlight Shadow lärde jag mig själv med ackord, det låter riktigt fint ska ni veta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 har spelat flöjt i flera år (3-4 nånting tror jag) numera spelar jag tvärflöjt som faktiskt är riktigt kul (säg det bara, jag är lite töntig) och har spelat flera låtar (kända) det är ganska dyrt men jag tycker helt klart det är värt det. dessutoim är det gratisbiljetten till MVG i musik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Hejsan ! Jag frågar er här och nu om ni spelar något musik instrument eller kan spela ? Själv spelade jag piano i tre år. Det var väldigt kul, men efter ett tag (tre år) började jag tröttna på att ta lektioner! Jag tyckte (tycker även idag) att det var tråkigt att ta timme långa lektioner, och att man var tvungen att kunna en låt jättebra till en viss deadline. Jag blev bara stressad när jag inte hade fått kläm på den, och med tanke på kostnaden så var jag ju tvungen att öva. Till slut slutade jag, min lärare (som var världens snällaste) fick en flaska vin och ett fint brev som avskeds present :) Efter detta, så var det ett mycket långt uppehåll där jag inte spelade överhuvudtaget, jag rörde inte pianot. Men så småningom började jag klinka igen, och jag lärde mig Für Elise igen som jag totalt hade glömt, och även många andra låtar jag gillade. Numera lär jag mig själv, jag gör egna låtar, och kommer fram till hur man spelar vissa låtar, och gör ackorden till dem. Moonlight Shadow lärde jag mig själv med ackord, det låter riktigt fint ska ni veta ;) jag spelade oxå piano i typ ett år men sen tröttnade jag på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag "spelar" bas :) Jag går liksom inte på det, jag spelar på kul. Men jag är rätt bra. Kan ganska många låtar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag ville börja med trummor, men inte får jag de :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag spelar trumpet :D, det är skitskoj ! Har väl lirat 4-5 år.. Försöker lära mig lira el gittar (stava jag vet) :P , men det går inge vidare.. Kanske ska testa med bas istället, det är enklare.. tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 LYLLO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Spelar ingenting, tränar bara på att skriva snabbt med tangentbord, har ett program som heter tangenta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Spelar trumpet på n00bnivå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 vill lära mej att spela gitarr lika bra som slash i G'N'R :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Spelar trumpet på n00bnivå... hur skänns det att va en n00b? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (Bey-blader @ 29/10-2004 15:27:30) Spelar trumpet på n00bnivå... hur skänns det att va en n00b? dt va ju en dum fråga... <_< :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.