Offline Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 "For RuneScape cheaters You should know that I have left RuneScape cheating. So if anyone is distributing cheat programs using my name, it's a keylogger. Don't download it. I still read forums of cheating communities but I do NOT distribute programs in them. Do NOT download cheats from any kind of forums if someone distributes programs using my name. Do NOT download from SCAR websites because there is no official SCAR website other than this. Do NOT download from person using MSN [email protected] - that's NOT me. Feel free to ask me for credibility of any web site by e-mail [email protected]. Ask yourself if it's worth downloading a cheat program from unreliable sources, risking to lose your game accounts, risking someone reading your private e-mails, impersonating you on MSN or forums." står det på orginalsidan..läs lite ffs <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jag skrev ju orginalsidan om man inte litade på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceRoad Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag har kommit så långt att lägga in scriptet.. men jag får inte igng det med runescape. Och jag har kollat på hemsida (orginal) och jag har letat. Jag hittar inget. Snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 never i dont help hackers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Virus? Vafan :blink: ja får inga reaktioner. Prova orginalhemsidan annars (skrev den högre upp. du skulle ha citerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Att man orkar med allt det där. jag fattar inte heller att man orkar titta på när ens gubbe står och fiskar men det bryter ju inte mot någon regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 det e faktiskt emot reglerna att macroa, men vem bryr sig? Som ja brukar säg: Pure rs stats comes from macroing :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 asså ge upp o börja tigga om saker istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 det är inge bra att använda auto-miner i willdaness, man tänker: haha, nu står jag här och hackar rune ore kommer bli rik, medans kan jag ju gå på toa. sen kommer det någon och dödar er, ni vaknar upp på kyrko-gården min kompis dödade en kille pga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 jag vet vad den här killen heter på runescape ska jag raportera han för biugs och cheting och det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 jag vet vad den här killen heter på runescape ska jag raportera han för biugs och cheting och det? svälvklart!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.