Gäst kaktusmaster91 Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Vilken är vilken i gäng kligen :meddum: vilken är den nya och vilken är den gamla :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 jag skrev ju orginalsidan om man inte litade på mig. Sak samma om det är en orginal lista. Han kan ju ha lagt in en keylogg han som gjorde den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 "For RuneScape cheaters You should know that I have left RuneScape cheating. So if anyone is distributing cheat programs using my name, it's a keylogger. Don't download it. I still read forums of cheating communities but I do NOT distribute programs in them. Do NOT download cheats from any kind of forums if someone distributes programs using my name. Do NOT download from SCAR websites because there is no official SCAR website other than this. Do NOT download from person using MSN [email protected] - that's NOT me. Feel free to ask me for credibility of any web site by e-mail [email protected]. Ask yourself if it's worth downloading a cheat program from unreliable sources, risking to lose your game accounts, risking someone reading your private e-mails, impersonating you on MSN or forums." står det på orginalsidan..läs lite ffs <_< Delfa, du har iaf en hjärna. Du typ den enda som fattade detta :) Det betyder: "Till RuneScape fuskare DU borde veta att jag har lämnat RuneScape fuskande. Så om någon ger ut fuskprogram med mitt namn så är det en keylogger. Ladda inte hem det. Jag läser fortfarande fusk-forum som ger ut detta men det är inte jag som ger ut det. Ladda inte hem fusk från någon sorts forum om dom delar ut det i mitt namn. Ladda inte hem SCAR från något SCAR sida, det finns ingen officiell sida förutom denna. Ladda inte hem från personer som använder MSN [email protected] - det är INTE jag. " (och så lite annat som jag inte orkar översätta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Det är en keylogger inuti! Jag varnar er. Alla mina virus system varnade på den. tror keyloggern har att göra med att den simulerar knapptryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ingv44r Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hejsan, Jag har försökt att gå in på den hemsidan, men det funkar inte :( kan du inte adda mej på MSN : [email protected] , och skicka det till mej, snäääällla :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjol Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) WAHAHAHAHA runescapes skapare jagex söker ett sätt att stoppa bots och macroes så man kan faktis bli portad för det kom ihåg spela säkert Redigerat 11 Augusti 2007 av Emjol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.