Gäst Beldur Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 det går ju inte att kolla medelanden när jag klickar på "3 nya medelanden" så kommer det bara upp reklam vad ska jag göra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 det är bra tryck på den dööööö <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 då kommer det ju bara reklam sa jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 men då vet jag inte så händer det aldrig för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Det här ska ju vara i PC <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) jaja men hur ska jag göra? Redigerat 30 Oktober 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det är väl i PC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Hmm... testa , Åtgärder eller något sen Inställningar sen ändra där :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det är väl i PC?? förut var det i allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Men gå ut på www.hotmail.com och logga i dig där så kan du kolla din e-post på det sättet istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 ja det går men nu går det inte änns att logga in det står något och det finns 3 alternativ "försök igen" "avbryt" "hjälp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Prova att instllera om det då eller så trycker du på hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.