Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag ställer inte in klockan, jag plockar ändå undan XBox:en när jag är klar så jag måste ställa in den varje gång jag startar, men jag ställer in den på 12:00 som den är från början... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 varför?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 EXAKT... Varför koppla ur o in boxen varje gång man ska köra :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 För att jag måste ställa den i garderåben tack vare min jobbiga lilla brorsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vad har klockan med det att gör undrar jag. :huh: Jag vet faktiskt inte. Något var det. Dom sa det. Expertna. Sen gjorde han det. Så gick den som smör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg