Hoppa till innehåll

Är Det Ingen Som Spelar Donkey Kong?


Magdis
 Dela

Rekommendera inlägg

Det har varit lite tunt med folk här sen Zelda-forumet startades. Spelar folk bara Zelda??

Jag har en del problem med Donkey Kong. Det verkar vara nåt fel på styrningen när jag hoppar in i en sån där Diddy-tunna som gör att man flyger med raketer på ryggen. Jag kommer ingen vart, sitter liksom fast i luften bara. Jag försöker styra med spaken åt alla håll men jag sitter fast. Första gången jag skulle flyga gick det bra men inte nu. det är likadant på flera olika ställen jag prövat så det är inte bara på ett visst ställe. Diddy vrider sig åt det håll jag styr åt så det verkar ju inte vara nåt fel på styrspaken, men ändå kommer han inte framåt i luften. Förstår ni hur jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hittar inte till Crystal caves!! HJÄLP!!! Efter att gat agit den femte nyckeln och låst upp låset så såg jag att det öppnades en dörr nånstans men jag har ingen aning om vart. Jag vet inte ens på vilken ö jag ska leta! Kan nån hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK, bossen i Creeoy castle sätter nytt rekord i att vara irriterande. Det GÅR ju inte att vara så där snabb att hoppa in i kanonen när han dyker upp nånstans. Sen försvinner han ju lika fort igen så man skjuter ut sig i tomma luften. Enda gången jag lyckats träffa den när den varit som snabbast (efter att man skjutit av båda armarna) var när jag av misstag blev inknuffad i kanonen av spöket och bossen råkade dyka upp just där. Då trodde jag dumt nog att det skulle räcka med en träff men icke! Jag kommer aldrig att klara den! Inte klarar jag Crankys minispel när man har betalat de 15 bananmedaljerna heller. Har fått 1600 poäng som bäst. Vad får man om man klarar det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK, bossen i Creeoy castle sätter nytt rekord i att vara irriterande. Det GÅR ju inte att vara så där snabb att hoppa in i kanonen när han dyker upp nånstans. Sen försvinner han ju lika fort igen så man skjuter ut sig i tomma luften. Enda gången jag lyckats träffa den när den varit som snabbast (efter att man skjutit av båda armarna) var när jag av misstag blev inknuffad i kanonen av spöket och bossen råkade dyka upp just där. Då trodde jag dumt nog att det skulle räcka med en träff men icke! Jag kommer aldrig att klara den! Inte klarar jag Crankys minispel när man har betalat de 15 bananmedaljerna heller. Har fått 1600 poäng som bäst. Vad får man om man klarar det?

Det finns två mynt man ska ha ena får man när man har klarat crankyis minispel och andra när man har klarat DK arkade i Frantic Faktory (båda är jätte svåra).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...