Magdis Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Det har varit lite tunt med folk här sen Zelda-forumet startades. Spelar folk bara Zelda?? Jag har en del problem med Donkey Kong. Det verkar vara nåt fel på styrningen när jag hoppar in i en sån där Diddy-tunna som gör att man flyger med raketer på ryggen. Jag kommer ingen vart, sitter liksom fast i luften bara. Jag försöker styra med spaken åt alla håll men jag sitter fast. Första gången jag skulle flyga gick det bra men inte nu. det är likadant på flera olika ställen jag prövat så det är inte bara på ett visst ställe. Diddy vrider sig åt det håll jag styr åt så det verkar ju inte vara nåt fel på styrspaken, men ändå kommer han inte framåt i luften. Förstår ni hur jag menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Donkey kong värkar vara ute.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 det suger skaffa xbox ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Det är nog inget fel på styrningen. För att stå stilla i luften trycker man Z. För att flyga framåt/uppåt trycker man A + styrspaken åt det håll man ska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Ok, tack! Jag ska försöka flyga igen och se om det funkar. Jag fattar inte hur det kunde funka första gången för jag tror jag gjorde likadant då, jag har trott att man måste hålla in Z-knappen för att inte ramla ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag hittar inte till Crystal caves!! HJÄLP!!! Efter att gat agit den femte nyckeln och låst upp låset så såg jag att det öppnades en dörr nånstans men jag har ingen aning om vart. Jag vet inte ens på vilken ö jag ska leta! Kan nån hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Har för mig att ingången ska finnas i ett av DK-öns öron...jag flög dit med Diddy Kong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 OK, bossen i Creeoy castle sätter nytt rekord i att vara irriterande. Det GÅR ju inte att vara så där snabb att hoppa in i kanonen när han dyker upp nånstans. Sen försvinner han ju lika fort igen så man skjuter ut sig i tomma luften. Enda gången jag lyckats träffa den när den varit som snabbast (efter att man skjutit av båda armarna) var när jag av misstag blev inknuffad i kanonen av spöket och bossen råkade dyka upp just där. Då trodde jag dumt nog att det skulle räcka med en träff men icke! Jag kommer aldrig att klara den! Inte klarar jag Crankys minispel när man har betalat de 15 bananmedaljerna heller. Har fått 1600 poäng som bäst. Vad får man om man klarar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 OK, bossen i Creeoy castle sätter nytt rekord i att vara irriterande. Det GÅR ju inte att vara så där snabb att hoppa in i kanonen när han dyker upp nånstans. Sen försvinner han ju lika fort igen så man skjuter ut sig i tomma luften. Enda gången jag lyckats träffa den när den varit som snabbast (efter att man skjutit av båda armarna) var när jag av misstag blev inknuffad i kanonen av spöket och bossen råkade dyka upp just där. Då trodde jag dumt nog att det skulle räcka med en träff men icke! Jag kommer aldrig att klara den! Inte klarar jag Crankys minispel när man har betalat de 15 bananmedaljerna heller. Har fått 1600 poäng som bäst. Vad får man om man klarar det? Det finns två mynt man ska ha ena får man när man har klarat crankyis minispel och andra när man har klarat DK arkade i Frantic Faktory (båda är jätte svåra). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 det suger skaffa xbox ;) så onödigt! diskutera n64... (dessutom suger x-box hårt) MARIO BROS: dem e ju jätte lätta ju, jag har flera flera tusen poäng i highscore i DK spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 stfu på dig xbox äger men det gör nintendo också =) sen ska du kanske skjuta när han hoppar fram på sidan så att du skjuter innan han kommer fram och booom du träffar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 men diskutera inte x box här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg