Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag ska ge de första som tigger godis en godispåse med ägg i... :rolleyes: Säg att de ä goa chocklad ägg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 om man e smart så säger man inte nåt.. om dom nu inte kollar i påsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 De e ju 99% på att dom gör <_< Man ska ju måla dom chockladbruna, sen när dom sätter tänderna i dom så SMÄLLER de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) Jag har 5 kilo kvar i källaren! LYLLO ER!!!!!! = Avundsjuk hehehe :P Jag antar att ni betalade en ny brevlåda. <_< aaaa... det fick vi efter 3 veckor. Redigerat 30 Oktober 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 äh gå poskkärring är ju bra mycket tuffare B) eller vad tycker ni :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 äh gå poskkärring är ju bra mycket tuffare B) eller vad tycker ni :huh: sugit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Vilket är ert värsta bus? mitt är nog när jag och min kompis sprängde upp grannens brevlåda med smällare! Den blev helt kolsvart! :lol: Men det var inte så snällt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Idag garanterar jag att det blir bus för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 HAhahahahah!!! Vi kastade ägg på folk i tunnelbanan igår på min farbrors 50 års fest! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (redigerat) Vi la smällare i en brevlåda, det lät som att poppa pop-corn :) Redigerat 31 Oktober 2004 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 *sjunger: poppa popcorn i en brevlåda...* Det verkar inte som om någon här tänker på att ersätta det ni ställer till med. Det finns faktiskt de som får enorma problem när de hittar sin brevlåda kolsvart fylld med gamla smällare. Det finns något som kallas medmänsklighet. Nån mer än jag som vet vad det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Att man ska bry sig om andra människor... fast man får ju ha lite kul ibland :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.