Bure^ Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Och en gång hade vi snöbolls krig mot 5or när vi var 4or då var en kille som jag hatade med i snöbolls kriget då kastade jag han i ansiktet med en isboll så han börja blöda över hela ansiktet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 visst var jag med då?han fick väl sy för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jag var med det minns jag han fick typ sy 10 styngn i pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Erh, kanske inte grov misshandel i alla fall men enligt mej så låter det som misshandel (Trollungen osv...) Jag är ingen ängel själv men tillochmed jag vet att man inte ska slå en annan människa så mycket att han/hon bryter en arm eller likande... Trollungen, hur gammal är du? är du 10? för det låter inte så troligt att en 10:åring gör så att en annan brter en arm. (men vad vet jag, du kanske är en Hulk i miniformat :wacko: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (redigerat) han fick typ sy 10 styngn vadå då kålla adema vad han skrev Redigerat 11 Januari 2005 av dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Har slått ner lärarna 3 ggr alla ggr stod ALLA i klassen och hejade på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Erh, kanske inte grov misshandel i alla fall men enligt mej så låter det som misshandel (Trollungen osv...) Jag är ingen ängel själv men tillochmed jag vet att man inte ska slå en annan människa så mycket att han/hon bryter en arm eller likande... Trollungen, hur gammal är du? är du 10? för det låter inte så troligt att en 10:åring gör så att en annan brter en arm. (men vad vet jag, du kanske är en Hulk i miniformat :wacko: )jag slog inge hård och jag skrev bara det när han bröt armen för att se vad nån reagerade och jag är 12 och är jätte stark Redigerat 12 Januari 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Mmm. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Se hur någon reagerade. Ugnefär som alla andra inlägg i den här tråden. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Bara en massa påhittat nonsens. De flesta ljuger helt och hållet. De vill bara att ni ska tro att de är "coola". <_< T.ex. Xade som kallar sig moderat & påstår att hans farsa är stenrik. Ändå bor han i ett ghetto trots att han påstått att han bor i en fin villa. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Beviset: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=401442 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jo men min story var faktist sann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jo men min story var faktist sann Ja, det är ju lätt för dig att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 det jag har skrivit är inte sant min brosa ha varit inne på min användare för jag glömde logga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jo men min story var faktist sann den kanske är sann i dina drömmar :P skoja bara men jag tror inte på det att du kan göra matrix slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.