Claudia Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 när vi var små så brukade vi knacka på klassarnas dörrar och sen kute... Hmmm... min mamma gjorde något liknande. Hon bodde på Hotell i Ungern tillsammans med mina två systrar. Det var mörkt i korridoren så min mor skulle tända lampan. Men hon tände inte lampan med kanppen hon tryckte på, nej, hon ringde på hos grannen 03.00 på natten. Sen kutade hon iväg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 grymt.. men vi kastar ju liksom lussekatter på lärarna.! hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Hahahah!!! Riktig julstämmning! :lol: Nu är det jul, i våra hus, tralla lalla la. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 sboy2, det är bara äckligt. sådana som du borde det finnas färre av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 några i min klass fyllde en kondom me vatten och jick upp till 4 vångingen, resten kan ni lista ut själva.....:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 igår hände mycket: vi gjorde först kortslutning med all skolans el, sen sprutade vi med vatten slangar och brandsläckare, sen vart det ett bråk så en elev slog ner en lärare så en ambulans kom sen vart det bråk mellan 4 personer 2 fick stor stryk, sen kom 6 poliser och en utredning m.m. sen satte vi igång brand alarmet, sen sparkade nån sönder en toa så det vart nästan översvämmning av allt vatten som spruta ut, sen på kvällen förstörde några en del rutor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 ok.. och det ska vi tro på? kunde väl lika gärna ha sagt: "Idag så sprängde jag min skola med alla pesoner inuti" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 ok.. och det ska vi tro på? kunde väl lika gärna ha sagt: "Idag så sprängde jag min skola med alla pesoner inuti" varför ska man inte tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 igår hände mycket: vi gjorde först kortslutning med all skolans el, sen sprutade vi med vatten slangar och brandsläckare, sen vart det ett bråk så en elev slog ner en lärare så en ambulans kom sen vart det bråk mellan 4 personer 2 fick stor stryk, sen kom 6 poliser och en utredning m.m. sen satte vi igång brand alarmet, sen sparkade nån sönder en toa så det vart nästan översvämmning av allt vatten som spruta ut, sen på kvällen förstörde några en del rutor... vad hände det med den som slog läraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 vet inte riktigt... fast jag vet inte om han slog med flit eller om läraren kom ivägen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 (Guggo @ 09/12-2004 19:23:56) ok.. och det ska vi tro på? kunde väl lika gärna ha sagt: "Idag så sprängde jag min skola med alla pesoner inuti" varför ska man inte tro det? därför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.