Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 det går ett ryckte om i skolan att det finns en kille som heter lars med i spelet som ger ut gratis master boll varje dag e det sant? tror inte jag iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Vardå förnånstans? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 nej det är inte sant vem har hittat på det den som har det skulle jag lära det ena och det andra om spelen och att man INTE ska hitta på sånt där suck jag hatar dom som hittar på sånt som inte är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steel Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 jag har just nu 85 masterballs :P inte fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 lol du eller din kompis hade åtminstone kunant komma på ett bättre namn så hade det låtit mycket trovärdigare. Lars haha. Vilket amerkianskt spelbolag döper en karaktär till Lars. (vet at spelet är gjort i japan men dom ändrar väll namnen i Amerika.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Ja,det har jag för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Klart det är fake... Jag har lärt mej att inte gå på sådana trix. Om man nu kan kalla dom för trix vill säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Man kan bara få EN Mater Boll på hela spelet om man inte fuskar på det ena sättet eller byter fram en master boll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Nej,två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Man kan väl vinna en i lotteriet,va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Ja,det kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg