mew Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 när man klarat sol santcum och får lämna staden man börjar i vad ska man göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Går söderut tills man hittar nästa stad? :huh: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 vad ska man göra där då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (redigerat) Prata med alla i dom olika husen, så kommer du hitta en pojke vid namn Ivan. Sen ska du hjälpa honom. jhjelm har fått en varning, så ignorera hans inlägg... Redigerat 31 Oktober 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag har klarat ut det där men jag kommer inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WARCRAFT_ÄGER Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 mitt spel pajade när jag just hade klarat sista bosses (ja blev fett hårt förbannad!!!!) :cry: :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 taskigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 VADÅÅÅ VARFÖR HAR JAG FÅTT EN VARNING (DRAGON)!!!!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) kan nån hjälpa mig, jag har kommit in i Lunpa, men jag har varken haltgem, orb of force eller cloak boll? hur ska jag göra? stadsporten är stängd, och jag kan inte komma till slottet för att två vakter blockerar vägen. hjälp mig snälla!!!!!!!!!!! Flooda inte.//Draghon Redigerat 28 December 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 det dröjer länge in an man kan komma in i lunpa efer man har klarat gladiator sakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg