Hoppa till innehåll

Tror Jag Har En Idé

Gäst abu

Rekommendera inlägg

Som alla vet så hatar alla spammet på fuska´s forum. Men jag tror jag har en lösning!

Spammet pågår ofta i gammla onödiga trådar, som redan har fått svar, jag tycker att den som har gjort tråden får trycka på en knapp ( som kan vara brevid "svara" ) på den knappen står det "lås" då påser du tråden, för den redan du redan har fått ett svar, då slipper vi spammet och fuska´s forum blir mycket trevligare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst henke37

Det strider mot hela grundprincipen för forum, ibland vill man diskutera viare även tråts att frågan är besvarad. Gamla trådar ska glömmas. De som spamar ska bort, inte tårdarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det strider mot hela grundprincipen för forum, ibland vill man diskutera viare även tråts att frågan är besvarad. Gamla trådar ska glömmas. De som spamar ska bort, inte tårdarna!

ja men det föregår mkt spamm då!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som alla vet så hatar alla spammet på fuska´s forum. Men jag tror jag har en lösning!

Spammet pågår ofta i gammla onödiga trådar, som redan har fått svar, jag tycker att den som har gjort tråden får trycka på en knapp ( som kan vara brevid "svara" ) på den knappen står det "lås" då påser du tråden, för den redan du redan har fått ett svar, då slipper vi spammet och fuska´s forum blir mycket trevligare!

då kan jö vem som hällst med tillräkligt mycket hål i huvet låsa trådar som kanske är vetiga!

och dom som skrev den tråden som blir låst kan jö alltid skicka in igen....

de är en ond cirkel....

de är bätre att de som spammar åker ut istället för trådarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Selkie_Girl @ 30/10-2004 17:31:15)

då kan jö vem som hällst med tillräkligt mycket hål i huvet låsa trådar som kanske är vetiga!

och dom som skrev den tråden som blir låst kan jö alltid skicka in igen....

de är en ond cirkel....

de är bätre att de som spammar åker ut istället för trådarna!

jag menar att bara dom som har gjort tråden som ser den rutan... typ som att vara mod över en tråd

200 inlägg!!!!!!!!!!!!!!

Redigerat av Haddi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...