Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Som alla vet så hatar alla spammet på fuska´s forum. Men jag tror jag har en lösning! Spammet pågår ofta i gammla onödiga trådar, som redan har fått svar, jag tycker att den som har gjort tråden får trycka på en knapp ( som kan vara brevid "svara" ) på den knappen står det "lås" då påser du tråden, för den redan du redan har fått ett svar, då slipper vi spammet och fuska´s forum blir mycket trevligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det strider mot hela grundprincipen för forum, ibland vill man diskutera viare även tråts att frågan är besvarad. Gamla trådar ska glömmas. De som spamar ska bort, inte tårdarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det strider mot hela grundprincipen för forum, ibland vill man diskutera viare även tråts att frågan är besvarad. Gamla trådar ska glömmas. De som spamar ska bort, inte tårdarna! ja men det föregår mkt spamm då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Varför inte bara anmäla till en mod att tråden ska låsas? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) det är en jättebra ide:lol: (tycker jag) Redigerat 30 Oktober 2004 av mr_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Som alla vet så hatar alla spammet på fuska´s forum. Men jag tror jag har en lösning! Spammet pågår ofta i gammla onödiga trådar, som redan har fått svar, jag tycker att den som har gjort tråden får trycka på en knapp ( som kan vara brevid "svara" ) på den knappen står det "lås" då påser du tråden, för den redan du redan har fått ett svar, då slipper vi spammet och fuska´s forum blir mycket trevligare! då kan jö vem som hällst med tillräkligt mycket hål i huvet låsa trådar som kanske är vetiga!och dom som skrev den tråden som blir låst kan jö alltid skicka in igen.... de är en ond cirkel.... de är bätre att de som spammar åker ut istället för trådarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ketchup Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 bra tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 va menar du??? jag tycker att dt e ganska bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) (Selkie_Girl @ 30/10-2004 17:31:15) Som alla vet så hatar alla spammet på fuska´s forum. Men jag tror jag har en lösning! Spammet pågår ofta i gammla onödiga trådar, som redan har fått svar, jag tycker att den som har gjort tråden får trycka på en knapp ( som kan vara brevid "svara" ) på den knappen står det "lås" då påser du tråden, för den redan du redan har fått ett svar, då slipper vi spammet och fuska´s forum blir mycket trevligare! då kan jö vem som hällst med tillräkligt mycket hål i huvet låsa trådar som kanske är vetiga! och dom som skrev den tråden som blir låst kan jö alltid skicka in igen.... de är en ond cirkel.... de är bätre att de som spammar åker ut istället för trådarna! jag menar att bara dom som har gjort tråden som ser den rutan... typ som att vara mod över en tråd 200 inlägg!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 30 Oktober 2004 av Haddi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Hmmm...kan inte bestämma mig för om det låter bra eller dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det finns redan en sådan knapp för moderatorerna och admin, på mitt forum, får medlemmarna ta bort sina inlägg, låsa sina trådar och mycket annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Shyst idé Haddi! Hoppas den går i uppfyllelse i framtiden :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.