Zeem Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 DET FUNKAR INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Men jag gjorde det och svärdet kom inte fram. Vem gjorde denna fejk om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Men jag gjorde det och svärdet kom inte fram. Vem gjorde denna fejk om jag får fråga? Du... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 När han gör en annan attac så kan typ svärdet komma fram ur holstret så det ser ut som han använder det Alltså det var det här jag menade..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 fel av mej i mitt inlägg i början han tar fram svärdet på result-screen inte när man gör segergest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Man kan inte ta fram svärdet 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Man kan inte ta fram svärdet 8) Jag tror att alla har fått klart för sig att Ganondorf inte kan ta fram sitt svärd. Så diskutera inte om den saken mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Det går. Men han kan inte attackera med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Det går. Men han kan inte attackera med det. Nej, och vad är det för vits med ett svärd om man inte får använda det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 se coolt ut kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 se coolt ut kanske Ja men kul, hade man väntat sig något annat svar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg