Lon Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Kolla detta: http://medlem.spray.se/nokemon/Tomte.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 HAHAHAHA det e ju grymt hahaha att man kan räkna ut det hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag tycker det är synd om tomten som är en blöt fläck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 hahaaha 1/1000sek hahahaha inget kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 HAHAHAHA det e ju grymt hahaha att man kan räkna ut det hahaha det är ju det som e bra och bloko,japp stackares tomten som blir en böt fläck :( ( :roll: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 visste inte ni hatt han inte fannshahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 LOL, hur orkar man räkna ut sånt??? roligt va de iaf!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 onödig att räkna ut det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 stackars tomten och jag får 100 spänn om jag drar (tomten) i skägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 onödig att räkna ut det!! VADÅ ONÖDIGT?? :roll: det är ju bara smart att det finns nån som e så galen att man räknar ut detta! "detta kan man visa pappa o mamma som säger att tomten visst finns!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 hahaaha 1/1000sek hahahaha inget kan det tydligen kan ju tomten det!!! :new_xmas: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Vem visste inte att tomten inte fanns?+ Inte då jag ialla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.