Hoppa till innehåll

(olagligt)?


nikomas

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hehe för svårt :blink: :lol:

 

Ja men back to topic.

 

Detta är väll ändå en rätt meningslös tråd eller ?

Back to topic (igen)

 

Såklart det är olagligt att ladda ner spel !! (om dom inte är registrerade hos microsoft förstås, som alla är)

Redigerat av Halo_Master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför säljer dem då Dvd brännare och skivor som är tomma som man kan bränna.Hur ska dem märka att man laddat hem min kompis har laddat hem 30 spel till sin xbox när jag får xbox ska jag också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför säljer dem då Dvd brännare och skivor som är tomma som man kan bränna.Hur ska dem märka att man laddat hem min kompis har laddat hem 30 spel till sin xbox när jag får xbox ska jag också.

Egentligen är det väl meningen att man ska bränna dokument, bilder och andra filer man har på DATORN.. så slipper det ta en massa plats på hårddisken.. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ungefär det jag menade här:

 

Vi säger att du har laddat ner en massa låtar på internet, då får du bränna ut de på CD (du får dock inte sälja de), men nu får man ändå inte ladda ner musik men vem bryr sig :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(X-Player @ 01/11-2004 21:09:10)

Varför säljer dem då Dvd brännare och skivor som är tomma som man kan bränna.Hur ska dem märka att man laddat hem min kompis har laddat hem 30 spel till sin xbox när jag får xbox ska jag också.

Egentligen är det väl meningen att man ska bränna dokument, bilder och andra filer man har på DATORN.. så slipper det ta en massa plats på hårddisken.. ;)

mm...men om man har digital kamera så kan man ladda ner filmen man har gjort på datan sen kan man bränna ner den...då behövs det ju en skiva oxå......

:unsure: :huh:

 

så man kan ju faktiskt ladda ner lite spel med...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...