Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Äh kaxas inte jidra inte <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 fiskbullar men jag äter det vi får man ska vara tacksamm som 0012 sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 De äckligaste jag fått i min skola måste vara en gång då vi fick fisk som smakade torr citron med sås som smakade varm vaniljyogurt. USCH! Bara riset gick att äta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 :o Ärtsoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (redigerat) Äckligaste maten iskolan ni någon sin haft. Min är pulvermos (potatismos som bara smakar pulver) med lapskojs. That´s BLÄÄÄÄÄÄÄ Våran mat-tant Anni är så j*vla irriterande! Eller hur Mic? <_< :o Ärtsoppa Det här? :lol: Mums filibabba! :D http://www.kfib.net/albums/20020828-235733/aaj.sized.jpg Redigerat 31 Oktober 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (Herr.Kaio @ 31/10-2004 14:52:36) Äckligaste maten iskolan ni någon sin haft. Min är pulvermos (potatismos som bara smakar pulver) med lapskojs. That´s BLÄÄÄÄÄÄÄ Våran mat-tant Anni är så j*vla irriterande! Eller hur Mic? <_< Ärtsoppa :o Det här? :lol: Mums filibabba! :D http://www.kfib.net/albums/20020828-235733/aaj.sized.jpg AAA :lol: Hahahhahahahahhahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Usshhh påminn mej inte :mellow: Jag ska börja i en ny skola om nån månad... Jag har för j*ckliga kompisar i min nuvarande skola... Iallafall den skolan jag ska börja i har stockholm näst bästa mat :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 *ryser* blä för ärtsoppa ..och blodpudding, blä,usch , FY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Kalla mig barnslig om ni vill men alla rätter som har stora ÄCKLIGA Lökbitar i, är äckliga. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Stockholm har bästa mat så inget att klaga på där :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Hovmästarbiff lätt, allergisk mot det <_< kan någon svara varför ibland när jag äter köttbullar och liknande rätter så börjar det svida/klia i munnen utan någon anledning??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Usshhh påminn mej inte :mellow: Jag ska börja i en ny skola om nån månad... Jag har för j*ckliga kompisar i min nuvarande skola... Iallafall den skolan jag ska börja i har stockholm näst bästa mat :lol: Vilken skola ska du börja i då? Ärtsoppa får mig att se ut såhär :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.