Gäst 0012 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Det äckligaste i våran skola är ärtsoppa.Det smaker skit!!!!! Var tacksam att du får mat några får inte ens varför säger du det smakar skit <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Egentligen tycker folk inte om ärtsoppa bara för att deras föräldrar inte matar dom med ärtsoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 kattmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shodow Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 all stensängens mat e SKIT GOD jag går typ dit för att äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 riset i vår skola smakar bara salt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Alt är gott förutom putipana.ni ska vara tacksama att ni får mat så att ni inte behöver hämta fick pengar till det. Men åhhh!Tarej i A****t vafan om vi tycker matpatrullen inte gjör god mat får vi säga det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 den äckligaste är ju pyttipanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (Herr.Kaio @ 03/11-2004 10:26:42) (nebbig @ 03/11-2004 10:20:19) FISKBULLAR ÄR DET ÄCKLIGASTE,AVSKYVÄRDASTE,MEST STINKANDE,SOM FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaa, men de är kul som studsbollar... Annars är de avskyvärda... Vi hade fiskbulle krig i matsalen en gång! :lol: :lol: Stockholm har bästa mat så inget att klaga på där I våran skola i Stockholm klagar alla på maten. -_- Matti du skojjar med krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Sparris soppa ush!! Höll på att spy när jag åt det..sog ut som en spya med sparris i....vad äkligt! Gillar inte fisken heller men äshh vad skriver jag jag avskyr skolans mat...Sandareds Skola är ju så fattig så maten är oätlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (Mic_93 @ 03/12-2004 19:46:16) (Herr.Kaio @ 03/11-2004 10:26:42) (nebbig @ 03/11-2004 10:20:19) FISKBULLAR ÄR DET ÄCKLIGASTE,AVSKYVÄRDASTE,MEST STINKANDE,SOM FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaa, men de är kul som studsbollar... Annars är de avskyvärda... Vi hade fiskbulle krig i matsalen en gång! :lol: :lol: Stockholm har bästa mat så inget att klaga på där I våran skola i Stockholm klagar alla på maten. -_- Matti du skojjar med krig jamen vad tror du? ganska självklart att jag ljuger. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1897_HIF Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 nån grå röra som hade ryck :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Gå med i matrådet och få det bättre då! Jag gick med i matrådet, och nu har jag inte längre något att klaga på. Vi får t o m müsli till filen, svingod! Klaga på hos rektorn, arbeta lite och få det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.