ALIEN Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag har hört att det ska bli olagligt att chippa konsoller varför och när kommer lagen att träda in kraft egentligen :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 dt skulle va tycket om de gjorde så!!! om dt blir så, blir dt som attt ladda ner musik.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Vaaaaaaaaaaaa varför det grrrrrrrrrrrrrrrr varför ska alt vara olagligt fyfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 fatta inte heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Chippa nu då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det är lite dumt att man inte får chippa, men när man sen bränner spelen till konsollen så kan jag börja första tv-spels bolagen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det är lite dumt att man inte får chippa, men när man sen bränner spelen till konsollen så kan jag börja första tv-spels bolagen... vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vaaaaaaaaaaaa varför det grrrrrrrrrrrrrrrr varför ska alt vara olagligt fyfan vadå du var emot mig ju för att jag hade chippat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det kanske ska bli det ja.. Men chippa nu så kan de inte busta er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (kevve @ 31/10-2004 21:42:43) Det är lite dumt att man inte får chippa, men när man sen bränner spelen till konsollen så kan jag börja första tv-spels bolagen... vad menar du Dom förlorar ju pengar när folk bränner spelen. Då förlorar ju dom som gör spelet/n pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) gta san andreas har ändå kommit ut (till er som gillar det) och vi har tur och kan hinna köpa det om man har chippat sitt ps2! Redigerat 1 November 2004 av MARSVINS KUNGEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (max99 @ 01/11-2004 10:47:28) Vaaaaaaaaaaaa varför det grrrrrrrrrrrrrrrr varför ska alt vara olagligt fyfan vadå du var emot mig ju för att jag hade chippat.. ja, dt förvånar mig med att han sa dt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg